slash

PROJEKTAS

RYŠIAI SU VISUOMENE

Klientas

Lietuvos transporto saugos administracija

Užduotis

Įgyvendinti Lietuvos transporto saugos administracijos komunikacijos kampaniją “Spustelk atsargumą”, skirtą elektrinių paspirtukų vairuotojų savimonės ugdymui. Šios kampanijos tikslai – šviesti elektrinių paspirtukų vairuotojus, populiarinti saugaus vairavimo rekomendacijas ir motyvuoti juos laikytis KET, didinant sąmoningumą.

Įgyvendinti sprendimai

  • Sukurtas vizualinis identitetas;
  • Kartu su su Vilniaus miesto savivaldybe ir LR Susisiekimo ministerija atidarytas ir pristatytas projektas, sukurtas kampanijos logotipas ant dviračių tako prie Baltojo tilto;
  • Įgyvendinti du eksperimentai: vienas kampanijos pradžioje, kitas jos pabaigoje. Pirmasis – penkias valandas trukęs video eksperimentas, kurio metu vienoje judriausių Vilniaus gatvių fiksuoti elektriniais paspirtukais važiuojantys asmenys ir skaičiuota, kokia paspirtukininkų dalis laikosi Kelių eismo taisyklių (KET), kokia jas pažeidė ir kokie dažniausi pažeidimai. Antrasis – skirtas paskatinti ir nudžiuginti paspirtukininkus, kurie laikosi taisyklių, taip jas primindami ir komunikuodami per pozityvo, pasididžiavimo teisingu važiavimu prizmę;
  • Įvykdyta online treniruotė su Ignu Bakėjumi. Nufilmuota treniruotė, skirta el. paspirtukų vairuotojams, parodė, kad ne tik labai svarbu išmokti KET, kurios galioja paspirtukininkams, bet ir žinoti rekomendacijas, kad pasivažinėjimai šia transporto priemone nepakenktų sveikatai;
  • Į kampaniją įtraukti el. paspirtukų nuomotojai ir pardavėjai bei nuomonės formuotojai – Paul De Miko, Goda Problema, Dalia Belickaitė, Edvinas Krupinskas;
  • Delfi.lt naujienų portale pateiktas online KET testas, skirtas el. paspirtukų vairuotojams.

Rezultatai kampanijos pabaigoje:

  • Šalmus dėvinčių paspirtukų vairuotojų skaičius padidėjo 6 proc.
  • Žmonių, važiuojančių elektriniais paspirtukais su papildomu asmeniu, skaičius sumažėjo 5 proc.
  • El. paspirtukų pardavėjų ir nuomotojų, kurie mokė savo klientus saugaus važiavimo, skaičius padidėjo 25 proc.
  • Kampanija sėkmingai pristatyta nacionalinėje televizijos laidoje, taip pat šia tematika publikuota 90 straipsnių. Bendras kampanijos pasiekiamumas – 5,8 mln. žiūrovų.
  • Nuomonės formuotojų įrašai soc. medijos plaformose pasiekė 700 tūkst. vartotojų.

Laikotarpis 

2023 m. balandis-spalis 

This site uses cookies. By continuing to use this site, you agree to the use of cookies. Read more here