„PR Impact Awards“ apdovanojimuose pelnėme net 5 trofėjus

„Adverum“ komanda užėmė 1-ą vietą Integruotos korporatyvinės komunikacijos kategorijoje su saugesnio e-paspirtukų naudojimo kampanija „Spustelk atsargumą““ (klientas: Lietuvos transporto saugos administracija) ir 3-ą vietą su kampanija „Gero žodžio galia“ (klientas:

„Adverum“ įteiktas „Tvarios agentūros” sertifikatas

„Adverum“ pripažinta komunikacijos agentūra, atitinkančia komunikacijos paslaugų įmonių Tvarumo standarto reikalavimus, ir gavo Lietuvos komunikacijos industrijos asociacijos (KIA) sertifikatą „Tvari agentūra“.  Lietuvos komunikacijos industrijos asociacijos kartu su teisininkais ir tvarumo

„Adverum“ rūpinsis „Keliauk Lietuvoje“ tarptautine komunikacija

Lietuvos turizmo skatinimo agentūros VšĮ „Keliauk Lietuvoje“ tarptautinės komunikacijos partnerių konkurse laimėjo „Adverum“ komanda. Rūpinsimės šios organizacijos tarptautine komunikacija tikslinėse rinkose, padėdami įgyvendinti Lietuvos kaip turizmui palankios šalies populiarinimo strateginius

Kaip pakeisti karščiuojančio* darbdavio įvaizdį?

Anastasija Zemdliauskaitė, „Adverum“ vyr. konsultantė Naujųjų metų vakarėlis. Aplink mane šalia klubo, kuriame švenčiame, įėjimo – viena sena gera draugė ir keturios naujos, su kuriomis išėjusios įkvėpti tylos ir gryno

Daugiau negu logotipas: sėkmingo prekių ženklo anatomija

Rugilė Mameniškytė, komunikacijos agentūros „Adverum“ grafikos dizainerė Jeigu jūsų prekių ženklas būtų žmogus, ar norėtumėte, kad jis būtų jūsų draugas? Prekių ženklai, tarsi žmonės, yra sudėtingi, daugialypiai ir nuolat, dažnai

„Briefai“ komunikacijoje ir baimė suklysti: kuo tai susiję?

Akvilė Pušinskaitė, komunikacijos agentūros „Adverum“ konsultantė Kalbą apie briefus komunikacijos srityje pradėsiu nuo kito kampo. Štai faktas: žmonės bijo padaryti klaidų. Tai paprasta tiesa, kuri patvirtinta ne tik išminčių filosofijose,

Ryškiausi 2023-iųjų komunikacijos sprendimai ir kampanijos

Dalius Drevinskas, komunikacijos agentūros „Adverum“ vyr. konsultantas Praėjo dar vieni 12 mėnesių, per kuriuos Lietuvos klientai ir agentūros įgyvendino begalę komunikacijos sprendimų, kampanijų ir kampanijėlių. Apie daugelį jų negirdėjo net

This site uses cookies. By continuing to use this site, you agree to the use of cookies. Read more here