PROJEKTAS
DARBDAVIO ĮVAIZDIS
Klientas
Western Union
Užduotis
“Western Union” ilgainiui Lietuvoje įgijo puikios “pirmosios darbovietės” įvaizdį, samdydama daug jaunų, studijuojančių žmonių. Tačiau įmonei tai ėmė trukdyti prisitraukti aukštos kvalifikacijos ir patirties specialistus. Jiems siekėme parodyti tarptautinės karjeros galimybes, stiprindami “Western Union” EVP dedamąją “Work truly globally from Vilnius”.
Įgyvendinti sprendimai
- 2 focus grupės (viena su žemesnės, kita su aukštesnės kvalifikacijos darbuotojais), skirtos išsiaiškinti darbdavio įvaizdžio gerinimo poreikius, taip pat identifikuoti, kuri kompanijos EVP (employer value proposition) dedamoji yra labiausiai pagrįsta kasdiene darbuotojų patirtimi ir yra labiausiai patraukli esamiems ir potencialiems darbuotojams.
- 3 interviu su aukštos kvalifikacijos, karjerą “Western Union” padariusiais žmonėmis populiariausiuose šalies naujienų portaluose.
- 6 ekspertiniai pranešimai žiniasklaidai apie organizacijų kultūrą, darbuotojų tobulėjimą, “Western Union” iniciatyvas, suteikiamas galimybes.
- Straipsnis “Delfi Darbas” apie atviras pozicijas organizacijoje ir jų ypatumus.
- 6 straipsnių ir reklamos turinio projektas www.15min.lt “Mano karjera be sienų”, paremtas realiomis “Western Union” darbuotojų istorijomis ir fotosesijų kadrais.