

PROJEKTAS
RYŠIAI SU VISUOMENE
Klientas
Krizių įveikimo centras
Užduotis
Paskatinti gyventojus aukoti 1,2 proc. gyventojų pajamų mokesčio šiai organizacijai, tuo pačiu didinant organizacijos matomumą, žinomumą ir pasitikėjimą ja.
Įgyvendinti sprendimai
- Sukurtas ir pirmą kartą Lietuvoje paskaičiuotas “Tarpusavio palaikymo indeksas”, kuris pristatytas spaudos konferencijoje;
- Adverum su KOG Institutu sukūrė tyrimo ir indekso paskaičiavimo metodologiją, organizavo tyrimo vykdymą, rezultatų apibendrinimą ir pateikimą žiniasklaidai;
- Kampanija socialinėje medijoje, prisidedanti prie pagalbos Ukrainos karo pabėgėliams;
- Naujienos apie Tarpusavio palaikymo indeksą ir Lietuvos visuomenės psichologinę būklę karo Ukrainoje akivaizdoje pasiekė daugiau kaip 1 mln. gyventojų, žinia pateko į visų Lietuvos televizijų naujienų laidas;
- Mažo biudžeto soc. tinklų kampanija, skirta psichologinei pagalbai į Lietuvą atvykusiems Ukrainos pabėgėliams, pasiekė apie 45 tūkst. vartotojų.