slash

PROJEKTAS

RYŠIAI SU VISUOMENE

Klientas

Krizių įveikimo centras

Užduotis

Paskatinti gyventojus aukoti 1,2 proc. gyventojų pajamų mokesčio šiai organizacijai, tuo pačiu didinant organizacijos matomumą, žinomumą ir pasitikėjimą ja.

Įgyvendinti sprendimai

  • Sukurtas ir pirmą kartą Lietuvoje paskaičiuotas “Tarpusavio palaikymo indeksas”, kuris pristatytas spaudos konferencijoje;
  • Adverum su KOG Institutu sukūrė tyrimo ir indekso paskaičiavimo metodologiją, organizavo tyrimo vykdymą, rezultatų apibendrinimą ir pateikimą žiniasklaidai;
  • Kampanija socialinėje medijoje, prisidedanti prie pagalbos Ukrainos karo pabėgėliams;
  • Naujienos apie Tarpusavio palaikymo indeksą ir Lietuvos visuomenės psichologinę būklę karo Ukrainoje akivaizdoje pasiekė daugiau kaip 1 mln. gyventojų, žinia pateko į visų Lietuvos televizijų naujienų laidas;
  • Mažo biudžeto soc. tinklų kampanija, skirta psichologinei pagalbai į Lietuvą atvykusiems Ukrainos pabėgėliams, pasiekė apie 45 tūkst. vartotojų.

Laikotarpis
2022 m. vasaris - balandis 

This site uses cookies. By continuing to use this site, you agree to the use of cookies. Read more here