slash

PROJEKTAS

TARPTAUTINĖ KOMUNIKACIJA

Klientas

Inovacijų agentūra

Užduotis

Didinti Lietuvos žinomumą JAV, išnaudojant Lietuvos dalyvavimą didžiausioje pasaulyje biotechnologijų parodoje BIO Convention San Diego mieste, o taip pat – „Northway Biotech“ gamyklos atidarymo ceremoniją, kuri vyko Bostono regione kelios savaitės iki parodos.

Įgyvendinti sprendimai

  • Žinios paskleidimas užsienio žiniasklaidoje, kad Lietuva yra reikšmingas gyvybės mokslų sektoriaus žaidėjas JAV, padėjo sustiprinti ryšius su vietos žiniasklaida, o taip pat nušvietė šalį užsienio investicijų kontekste.
  • Sukurtas specialus portalas, skirtas užsienio žiniasklaidai, kuriame dalinomės parodoje dalyvaujančių įmonių naujienomis ir statistika apie Lietuvos biotechnologijų sektorių: https://www.pressroom-cocreated-lithuania.com/. Portalą BIO Convention metu ir prieš renginį aplankė 204 žurnalistai, kurie vidutiniškai jame praleido 6:53 min.
  • Vykdyta reklaminė kampanija LinkedIn, nukreipta į gyvybės mokslų sektoriaus profesionalus Kalifornijoje, taip pat komunikavome Twitter ir Facebook socialiniuose tinkluose. LinkedIn kampanijos metu sugeneravome daugiau nei 2000 paspaudimų.
  • Vietiniai žiniasklaidos kanalai minėjo Lietuvą kaip greičiausiai augantį Europos gyvybės mokslų klasterį, Lietuva taip pat minėta populiariuose pasauliniuose gyvybės mokslų leidiniuose.
  • Į Lietuvos stendą parodoje pritraukti žurnalistai iš tokių pasaulinių mokslo leidinių kaip Biocentury, BioWorld, BPI, Business Insider, Endpoints News, InVivo, Nordic Life Science News ir NPR.

Laikotarpis 

2022 m. gegužė-birželis

This site uses cookies. By continuing to use this site, you agree to the use of cookies. Read more here