PROJEKTAS
TARPTAUTINĖ KOMUNIKACIJA
Klientas
Inovacijų agentūra
Užduotis
Didinti Lietuvos žinomumą JAV, išnaudojant Lietuvos dalyvavimą didžiausioje pasaulyje biotechnologijų parodoje BIO Convention San Diego mieste, o taip pat – „Northway Biotech“ gamyklos atidarymo ceremoniją, kuri vyko Bostono regione kelios savaitės iki parodos.
Įgyvendinti sprendimai
- Žinios paskleidimas užsienio žiniasklaidoje, kad Lietuva yra reikšmingas gyvybės mokslų sektoriaus žaidėjas JAV, padėjo sustiprinti ryšius su vietos žiniasklaida, o taip pat nušvietė šalį užsienio investicijų kontekste.
- Sukurtas specialus portalas, skirtas užsienio žiniasklaidai, kuriame dalinomės parodoje dalyvaujančių įmonių naujienomis ir statistika apie Lietuvos biotechnologijų sektorių: https://www.pressroom-cocreated-lithuania.com/. Portalą BIO Convention metu ir prieš renginį aplankė 204 žurnalistai, kurie vidutiniškai jame praleido 6:53 min.
- Vykdyta reklaminė kampanija LinkedIn, nukreipta į gyvybės mokslų sektoriaus profesionalus Kalifornijoje, taip pat komunikavome Twitter ir Facebook socialiniuose tinkluose. LinkedIn kampanijos metu sugeneravome daugiau nei 2000 paspaudimų.
- Vietiniai žiniasklaidos kanalai minėjo Lietuvą kaip greičiausiai augantį Europos gyvybės mokslų klasterį, Lietuva taip pat minėta populiariuose pasauliniuose gyvybės mokslų leidiniuose.
- Į Lietuvos stendą parodoje pritraukti žurnalistai iš tokių pasaulinių mokslo leidinių kaip Biocentury, BioWorld, BPI, Business Insider, Endpoints News, InVivo, Nordic Life Science News ir NPR.