PocketBook
PROJEKTAS SKAITMENINĖ KOMUNIKACIJA Klientas PocketBook Užduotis Socialinių tinklų turinio planavimas ir kūrimas Įgyvendinti sprendimai Turinio planavimas ir įgyvendinimas Influencerių kampanijos LaikotarpisNuo 2015 m.
PROJEKTAS SKAITMENINĖ KOMUNIKACIJA Klientas PocketBook Užduotis Socialinių tinklų turinio planavimas ir kūrimas Įgyvendinti sprendimai Turinio planavimas ir įgyvendinimas Influencerių kampanijos LaikotarpisNuo 2015 m.
PROJEKTAS SKAITMENINĖ KOMUNIKACIJA Klientas Gedeon Richter Užduotis Socialinių tinklų turinio planavimas ir kūrimas Įgyvendinti sprendimai Turinio planavimas ir įgyvendinimas Vizualikos koncepcija socialiniams tinklams Kūryba Laikotarpis Nuo 2017 m.
Projektas SKAITMENINĖ KOMUNIKACIJA Klientas Svencelės salos Užduotis Socialinių tinklų turinio planavimas ir kūrimas Įgyvendinti sprendimai Vizualikos koncepcija socialiniams tinklams Kūryba Laikotarpis2018 – 2020 m.
Projektas RINKODAROS KOMUNIKACIJA Klientas Syngenta Užduotis Vibrance beicų žinomumo kampanija tarp ūkininkų Lietuvoje, Estijoje ir Latvijoje. Įgyvendinti sprendimai Turinio rinkodara – unikalūs video siužetai apie produkto pranašumus. „Google Adwords” kampanija
Projektas Ryšiai su visuomene Klientas Oro Navigacija Užduotis Korporatyvinės komunikacijos strategijos ir taktinio plano parengimas Įgyvendinti projektai Ryšiai su žiniasklaida Nuomonės formuotojų (influencerių) komunikacija Korporatyvinė komunikacija Laikotarpis2017-2019 m.
Projektas RINKODAROS KOMUNIKACIJA Klientas Bosch Užduotis Elektroninės technikos reklaminės kampanijos įgyvendinimas Įgyvendinti sprendimai Bendradarbiaujant su didžiaisiais portalais Baltijos šalyse paruoštas specialus testas, kurį atlikdamas vartotojas galėjo išsirinkti tinkamiausią elektronikos įrenginį
Projektas SKAITMENINIAI SPRENDIMAI Klientas Innovative Pharma Baltics Užduotis Įmonės įvaizdžio formavimas Įgyvendinti sprendimai Komunikacijos socialiniame tinkle LinkedIn strategijos parengimas ir įgyvendinimas Laikotarpis2019-2020 m.
Projektas RINKODAROS KOMUNIKACIJa Klientas Star Key Hearing Užduotis Atnaujinti prekės ženklo pozicionavimą, pereinant iš B2B į B2C segmentą Įgyvendinti sprendimai Naujas prekės ženklas Prekės ženklo pozicionavimo strategija Komunikacijos strategija ir
Projektas RINKODAROS KOMUNIKACIJA Klientas Open24 Užduotis Prekės ženklo „Crocs“ komunikacijos kampanija. Įgyvendinti sprendimai Nuomonės formuotojų kampanija. Laikotarpis2018 m. kovas-rugpjūtis