7 verslo (ir ne tik) tendencijos 2025-iesiems

Artėjant 2025-iesiems, turime nuostabią progą pažvelgti į ateitį ir apmąstyti, kaip galime kartu ją kurti. Mūsų komanda, kartu su tarptautinio komunikacijos agentūrų tinklo „Public Relations Global Network“ partnere agentūra „Moore“

Pelnėme auksą „European Excellence Awards“ apdovanojimuose

„Adverum“ triumfavo prestižiniuose „European Excellence Awards 2024“ apdovanojimuose – laimėjome pirmą vietą įvairovės, lygybės ir įtraukties komunikacijos kategorijoje.  Šiemet spalį, bendradarbiaudami su humanistinės santuokos ceremonijų organizatoriais „Taip“ kitaip“, vestuvių planuotoja

Prie „Adverum“ prisijungė K. Taukačikas

Patyręs komunikacijos specialistas Kristinas Taukačikas, buvęs Vilniaus mero patarėjas ir vienas komunikacijos industrijos pradininkų Lietuvoje, prisijungė prie mūsų agentūros.  Burti patyrusius komunikacijos profesionalus – vienas svarbiausių mūsų tikslų. Pasak „Adverum“

„PR Impact Awards“ apdovanojimuose pelnėme net 5 trofėjus

„Adverum“ komanda užėmė 1-ą vietą Integruotos korporatyvinės komunikacijos kategorijoje su saugesnio e-paspirtukų naudojimo kampanija „Spustelk atsargumą““ (klientas: Lietuvos transporto saugos administracija) ir 3-ą vietą su kampanija „Gero žodžio galia“ (klientas:

„Adverum“ įteiktas „Tvarios agentūros” sertifikatas

„Adverum“ pripažinta komunikacijos agentūra, atitinkančia komunikacijos paslaugų įmonių Tvarumo standarto reikalavimus, ir gavo Lietuvos komunikacijos industrijos asociacijos (KIA) sertifikatą „Tvari agentūra“.  Lietuvos komunikacijos industrijos asociacijos kartu su teisininkais ir tvarumo

„Adverum“ rūpinsis „Keliauk Lietuvoje“ tarptautine komunikacija

Lietuvos turizmo skatinimo agentūros VšĮ „Keliauk Lietuvoje“ tarptautinės komunikacijos partnerių konkurse laimėjo „Adverum“ komanda. Rūpinsimės šios organizacijos tarptautine komunikacija tikslinėse rinkose, padėdami įgyvendinti Lietuvos kaip turizmui palankios šalies populiarinimo strateginius

Kaip pakeisti karščiuojančio* darbdavio įvaizdį?

Anastasija Zemdliauskaitė, „Adverum“ vyr. konsultantė Naujųjų metų vakarėlis. Aplink mane šalia klubo, kuriame švenčiame, įėjimo – viena sena gera draugė ir keturios naujos, su kuriomis išėjusios įkvėpti tylos ir gryno

Daugiau negu logotipas: sėkmingo prekių ženklo anatomija

Rugilė Mameniškytė, komunikacijos agentūros „Adverum“ grafikos dizainerė Jeigu jūsų prekių ženklas būtų žmogus, ar norėtumėte, kad jis būtų jūsų draugas? Prekių ženklai, tarsi žmonės, yra sudėtingi, daugialypiai ir nuolat, dažnai

This site uses cookies. By continuing to use this site, you agree to the use of cookies. Read more here