Tamsioji darbdavio įvaizdžio pusė
Panašu, kad pastaruoju metu daug kam sukasi mintys apie sėkmingo darbdavio, akinančio linksmybėmis ir kūrybiškumu, komunikaciją. Tačiau Adverum projektų direktorė Anastasija Zemdliauskaitė jau ne vienerius metus dirbanti darbdavio komunikacijos srityje, įspėja apie spąstus dažniausiai pasitaikančius kuriant darbdavio įvaizdį.
Anot A. Zemdliauskaitės, yra klaidinga koncentruotis tik į privilegijas, o ne į misiją ir praktikas įmonėje. „Įmonės, kurios stengiasi žmones pritraukti tik laisvalaikio veikla, užkandžiais ir žaidimais, retai sulaukia jaunųjų talentų, kurie dirbtų su idėja „aš dalinuosi šios įmonės tikslu ir noriu prie jo prisidėti“. Jos paprastai pritraukia žmonės, norinčius prisėsti, atsipalaiduoti, laukti saldainių ir keisti darbą, kai tik kita įmonė pasiūlo didesnį atlygį“, – sakė ji.
Kitas svarbus aspektas darbo vietoje, anot A. Zemdliauskaitės, yra darbuotojų gerovė – tai svarbus komponentas siekiant išlaikyti gerą darbdavio įvaizdį. Pasak jos, darbuotojų perdegimo problema yra gerai žinoma, tačiau vadovai dažnai pamiršta pamatuoti darbuotojų savijautą. „Kartais naujas klientas ar projektas tiesiog nuleidžiamas iš viršaus, nepaklausus darbuotojo, ar jis nori su juo dirbti, ar ne, nepamatant, ar darbuotojo akyse vis dar gana užsidegimo. O tai įvertinti yra labai svarbu“, – sako A. Zemdliauskaitė.
Domina darbdavio komunikacija? Susisiekite: hello@adverum.lt
- Posted on: 22 rugsėjo, 2021