„PR Impact Awards“ apdovanojimuose pelnėme net 5 trofėjus

„Adverum“ komanda užėmė 1-ą vietą Integruotos korporatyvinės komunikacijos kategorijoje su saugesnio e-paspirtukų naudojimo kampanija „Spustelk atsargumą““ (klientas: Lietuvos transporto saugos administracija) ir 3-ą vietą su kampanija „Gero žodžio galia“ (klientas: „Volfas Engelman Nealkoholinis“).

2-ą vietą pelnėme B2B kategorijoje su mūsų ir KOG instituto projektu „Agentūros pastangos suvienyti Lietuvą: nuomonių žemėlapis ir žvilgsnis anapus stereotipų“.

3-ią vietą – Socialinės arba rėmimo kampanijos kategorijoje su projektu „„Spustelk atsargumą“ (klientas: Lietuvos transporto saugos administracija).

Taip pat užėmėme 3-ą vietą Tarptautinės komunikacijos kategorijoje su projektu „Life Sciences Baltics 2023: Lietuva – sparčiausiai augantis gyvybės mokslų centras Europoje (klientas: Inovacijų agentūra).

Labai dėkojame savo klientams už jų pasitikėjimą, mūsų komandai tai didžiausia paskata ir toliau kurti istorijas, kurios išsiskiria ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje.

Šiemet „PR Impact Awards“ varžėsi net 188 projektai ir kampanijos, o apdovanojimų metu įvertinti daugiau nei 50 unikalių projektų. Projektai rungėsi 19-oje pagrindinių kategorijų. Visus projektus vertino 11 Lietuvos ir 11 užsienio komisijos narių, pasiektus rezultatus auditavo ilgametis konkurso partneris – žiniasklaidos analizės bei stebėsenos bendrovė „Mediaskopas“.