„Adverum“ rūpinsis „Keliauk Lietuvoje“ tarptautine komunikacija

Lietuvos turizmo skatinimo agentūros VšĮ „Keliauk Lietuvoje“ tarptautinės komunikacijos partnerių konkurse laimėjo „Adverum“ komanda. Rūpinsimės šios organizacijos tarptautine komunikacija tikslinėse rinkose, padėdami įgyvendinti Lietuvos kaip turizmui palankios šalies populiarinimo strateginius tikslus.

„Mes kaip nacionalinė turizmo skatinimo agentūra dedame visas pastangas kurdami Lietuvos kaip patrauklios turizmo krypties įvaizdį užsienio turistams, bet neabejotinai sėkmę čia lemia ir kokybiškas bendradarbiavimas su partneriais. Todėl galime tikrai pasidžiaugti, kad mūsų komunikacijos partneriais viešinant Lietuvą prioritetinėse užsienio rinkose tapo būtent „Adverum“. Net neabejoju, kad daugiametė agentūros patirtis tarptautiniuose vandenyse padės pasiekti ambicingų rezultatų. Apie Lietuvą, patirtis ir istorijas tikrai turime ką papasakoti, todėl tikiu mūsų bendro darbo sėkme“, – komentuoja Dovilė Seliukė, „Keliauk Lietuvoje“ Turizmo rinkodaros ir komunikacijos skyriaus vadovė.

„Adverum“ vyr. partnerė Ieva Naujalytė pabrėžia, kad bendradarbiavimas su „Keliauk Lietuvoje“ yra reikšmingas įvertinimas agentūrai ir laukta partnerystė, vertinant ilgametį agentūros indėlį į strateginę Lietuvos garsinimo komunikaciją užsienyje. 

„Savo klientų portfelyje turime dar vieną stiprią organizaciją, turinčią aiškius valstybės kultūrinio paveldo ir inovacijų pristatymo bei jos žinomumo didinimo tikslinėse rinkose tikslus. Lietuva – nuostabi šalis tiek gyventi, tiek keliauti, todėl prisidėjimas prie šio kliento tarptautinės strateginės komunikacijos mums yra ir įvertinimas, ir didelė motyvacija. Tikiu, kad per bendradarbiavimo su „Keliauk Lietuvoje“ metus mūsų šalis taps įdomi naujų patirčių kryptis dar didesnei tarptautinės bendruomenės daliai“, – sako I. Naujalytė.

Ekonomikos ir inovacijų ministerijai pavaldi „Keliauk Lietuvoje“ yra nacionalinė turizmo skatinimo agentūra, dirbanti su atvykstamuoju ir vietiniu turizmu. Agentūros tikslas – per vystomą prekės ženklą „Co-Create Experiences“ padėti užsienio ir vietos turistams atrasti įsimintinų patirčių, o turizmo verslui – plėsti savo paslaugų ir klientų ratą.