„Adverum“ komunikacijos projektai tapo auksiniai tarptautiniuose ryšių su visuomene apdovanojimuose

„Adverum“ tarptautinio tinklo „Public Relations Global Network“ (PRGN) apdovanojimuose, skirtuose nepriklausomoms ryšių su visuomene agentūroms, pelnė keturis aukso apdovanojimus. Šiemet Lietuva tapo daugiausia aukso apdovanojimų pelniusia valstybe iš 34, pateikusių 170 kampanijų skirtingose kategorijose. 

Laimėjome pirmą vietą Visuomenės informavimo kampanijos kategorijoje Lietuvos transporto saugos administracijai (LTSA) padėjome aktualizuoti saugaus el. paspirtukų vairavimo temą. „Adverum“ vykdė video ir foto eksperimentus šalies gatvėse, kūrė sukūrė KET testą paspirtukininkams ir komunikaciją soc. tinkluose, užtikrino ryšius su nuomonės formuotojais, žiniasklaida, el. paspirtukų nuomotojais ir pardavėjais.

Auksą dviejose – Integruotos komunikacijos ir Tvarumo – kategorijose pelnė „Volfas Engelman Nealkoholinis“ socialinė iniciatyva „Gero žodžio galia“, kurios pagrindinis tikslas – skatinti teigiamus pokyčius Lietuvos visuomenėje, dažniau ir daugiau sakant gerų žodžių, pagyrimų, komplimentų vieni kitiems. Projekto metu, kuris buvo įgyvendintas kartu su reklamos agentūra „TBWA“ ir žiniasklaidos planavimo agentūra „Dentsu Lithuania“, išskirtinai paminėta liūdniausia metų diena (Blue Monday), sukurtas gerų žodžių galios socialinio eksperimento video, kuriame dalyvavo „Volfas Engelman“ darbuotojai, taip pat keturiuose didžiuosiuose Lietuvos naujienų portaluose atsirado polapiai, skirti pozityvioms, geroms naujienoms.

Dar vieną pirmą vietą gavome Krizių valdymo kategorijoje už vykdytą reputacinės krizės suvaldymo kampaniją dėl pasklidusios negatyvios informacijos apie prekės ženklą. 

„Tarptautinis pripažinimas mus skatina drąsiai imtis kartais galbūt ir labai nerealiai ar sunkiai įgyvendinamai skambančių idėjų. O mums, lietuviams, nebijoti pasigirti tuo, ką galime. Dar kartą įsitikinau – esame be galo stiprūs bei kūrybiški ir galime drąsiai ne tik lygintis, bet ir išsiskirti visame pasaulyje. Ačiū klientams, kurie tiki, pasitiki, skatina kurti idėjas, ir, žinoma, ambicingai ir kūrybiškai komandai, be kurios visi šie projektai būtų tiesiog neįmanomi“, – sako „Adverum“ vyresnioji partnerė Ieva Naujalytė.

PRGN yra tarptautinis nepriklausomų komunikacijos agentūrų tinklas, vienijantis 54 komunikacijos agentūras iš 34 pasaulio valstybių Šiaurės ir Pietų Amerikoje, Europoje, Viduriniuose Rytuose, Afrikoje, Australijoje ir Azijoje. Nuo 1999 m. veikiantis PRGN yra vienas didžiausių tarptautinių ryšių su visuomene tinklų pasaulyje.